Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2010 09:06 - Към МАМКАМУ който за без пари започна да ми дава уроци
Автор: diavoli Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3667 Коментари: 4 Гласове:
4



От снощи Мамкаму започна да ми дава уроци по блогърство  и то дори без да му плащам. Тъй като уважавам интелектуалните му усилията  съм длъжна да му отговоря.

Естествено, че ще реагирам МАМКА МУ.  За мен всичко е лично. Казвате, че нямате претенции за текст, че пишете едва ли не каквото ви хрумне и осени в момент на творческо опиянение, а може и да изпадате в нирвана дори или в транс. Защо не?! Всичко може да се очаква от един такъв сериозен човек като вас!  Е това се казва самороден талант. Как да коментира човек такова съкровище като вас. Как?!

Не си ли задавате въпроса – защо аз ( Мамкаму)  съм сред най-четените блогъри?  Отговорът е по-прост от този колко прави две плюс две– вие Мамкаму напълно пасвате на матрицата на Блог.бг,  не се отклонявате и на йота от тривиалните неписани правила тук, които администраторите са поставили тук и обслужвате техните интереси. Вашата мисъл тече гладко, не е особено сложна, нещо повече – на места е парюмирана и дори е комфромистка. За това и ви „харесват” – защото във вас няма нищо извънредно, чрезвичайно, бунтарско, нахално… Като ви гледам  физиономията вие сте просто едно гелосано момче, което по-скоро прилича на Мики Рурк отколкото на мислещ  човек, който провокира с креативността си.

Ай Сектир!  

image
МАМКА МУ преди да започне да дава уроци и след това



image

Така изглеждаше МАМКА МУ преди да се цани за консултант

image
Още една снимка от неговия ранен период, когато се изкушаваше само от писане
image


Тук може да се видят в детайли последиците от пристрастяването към блогърството

image
Тук се вижда деградацията на героя породена от даване на уроци


Тагове:   блог,   дава,   уроци,   мамакаму,


Гласувай:
5



1. termostat - С теб няма да се закачам. Думите ти са ...
19.12.2010 09:38
С теб няма да се закачам. Думите ти са като кинжал.
цитирай
2. diavoli - :)
19.12.2010 09:45
:)
цитирай
3. анонимен - Чудя се защо нямаш коментари. Може ...
20.12.2010 23:19
Чудя се защо нямаш коментари. Може би защото никой не ти чете простотиите.
цитирай
4. анонимен - НАПРОТИВ
20.12.2010 23:58
анонимен написа:
Чудя се защо нямаш коментари. Може би защото никой не ти чете простотиите.

ЗАЩОТО ЗЛОБАРЧЕТО МИ ГИ Е БЛОКИРАЛО ЗА ДА ВНУШИ НА АУДИТОРИЯТА ЧЕ СЪМ БЕЗИНТЕРЕСНА
ПИТАЙ ГО ДА ТИ КАЖЕ КАК ТРЕПЕРИ ДА НЕ ГО ЗАДМИНА ПО РЕЙТИНГ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: diavoli
Категория: Лични дневници
Прочетен: 315025
Постинги: 92
Коментари: 233
Гласове: 180
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930